loading...
back music
محمد بازدید : 38 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام دلم بمیرم برات

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام دلم بمیرم برات

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود محمد نبی به نام دلم بمیرم برات با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : علی بحرینی ، ملودی : شهاب اکبری ،  تنظیم : پوریا حیدری ،  گیتار : فیروز ویسانلو

مدیر تولید و برنامه ریزی : امید رحیمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ مسعود محمد نبی به نام دلم بمیرم برات :

برو بیایی داشتی و حالا نداری

سر و صدایی داشتی و حالا نداری

بس دیگه برای تو چشم انتظاری

یه روزی جایی داشتی و حالا نداری

دلم بمیرم برات برای خون گریه هات

دیدی که تنها موندی اونم نموند به پات

دلم بمیرم برات دیدی چیکار کرد باهات

تو رو چجوری باخت و کی رو آورد به جات

دلم بمیرم برات

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام دلم بمیرم برات

♫♫♫♫♫♫

دلم میشناسمت نفرین تو ذاتت نیست

به جز بخشش توی چشمای ماتت نیست

تو آروم آب میشی اما می دونم

دلی مثل تو بخشنده و ساکت.نیست

دلم بمیرم برات برای خون گریه هات

دیدی تنها موندی اونم نمود به پات

دلم

دلم بمیرم برات دیدی چیکار کرد باهات

تو رو چجوری باخت و کی رو آورد به جات

دلم بمیرم برات

MP3 – 320

Masoud Mohammad Nabi – Delam Bemiram Barat

MP3 – 128

Masoud Mohammad Nabi – Delam Bemiram Barat

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 495
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,046
  • بازدید ماه : 1,544
  • بازدید سال : 7,626
  • بازدید کلی : 78,149
  • کدهای اختصاصی