loading...
back music
محمد بازدید : 38 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
برای دانلود بعد از مرحله زیر در صفحه دانلود یک شمارنده از صفر تا 10 شمارش کرده سپس دکمه دانلود ظاهر میشود دقت کنید که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید

اگر در صفحه دانلود لینک دانلود ظاهر نشد روی دکمه View More Files کلیک کنید
کارتونهای سایت با کیفیت متوسط در سایت گذاشته شده است
دانلود آهنگ داغ دلم علی عبدالمالکیReviewed by یوسف on Oct 19Rating: 5.0دانلود آهنگ داغ دلم علی عبدالمالکیدانلود آهنگ داغ دلم علی عبدالمالکی

Daghe Delam دانلود آهنگ داغ دلم علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام داغ دلم با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگساز : علی عبدالمالکی ، تنظیم : امیر حیدری

 

دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 495
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,394
  • بازدید ماه : 1,892
  • بازدید سال : 7,974
  • بازدید کلی : 78,497
  • کدهای اختصاصی